Piątek, 26 kwietnia 2024

Lgotyp Biuletynu Informacji Publicznej

Wyszukiwarka

search

Podinspektor ds. integracji międzypokoleniowej

Opublikowano: 2021-05-07

Termin aplikowania: 2021-05-24

Określenie stanowiska urzędniczego:

Podinspektor ds. integracji międzypokoleniowej  w CAM „Nowolipie”

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko

Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.

Charakterystyka pracy:

  1. Działania promocyjne w zakresie działalności CAM ,,Nowolipie”.
  1. Tworzenie dokumentacji fotograficznej, przygotowywanie zdjęć do wykorzystania w celach promocyjnych Centrum.
  2. Przygotowanie dokumentacji filmowej oraz filmików tematycznych na kanał YouTube Centrum (nagranie, montaż) dot. działań Centrum.
  3. Współudział w umieszczaniu i promowaniu wydarzeń na stronie internetowej oraz Facebook, Instagram Centrum Aktywności Międzypokoleniowej „Nowolipie”.
  4. Tworzenie podstawowej grafiki, rozpowszechnianie, informowanie o podejmowanych aktywnościach programowych przez Centrum.
  5. Współpraca z pracownikami Centrum w zakresie wymiany informacji i podejmowania działań na rzecz ustalania kalendarza wydarzeń, ich organizacji i realizacji.
  6. Przygotowywanie wewnętrznych koncepcji działań związanych z wykonaniem zadań z zakresu integracji międzypokoleniowej oraz współpraca w realizacji działań o charakterze międzypokoleniowym.
  7. Współpraca z instytucjami, partnerami działającymi wspólnie z Centrum na rzecz realizacji wydarzeń.
  8. Możliwość rozwoju w kreatywnym zespole w obszarze integracji międzypokoleniowej, aktywizacji seniorów itd.

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Miejsce pracy:

Praca w budynku CAM. Bezpieczne warunki pracy. Wejście do budynku dostosowane do   wózków inwalidzkich. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim.

Stanowisko pracy:

Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym.

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwo polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Umiejętność biegłej obsługi komputera.
  6. Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w stanowisku– wykształcenie wyższe lub średnie.
  7. Doświadczenie zawodowe 1 lata w obszarze administracji.
  8. Wymagane kompetencje: identyfikacja z jednostką, komunikacja, samodzielność, sumienność.

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. Życiorys – curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
  4. Dokumenty potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (data, własnoręczny podpis).
  6. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (data, własnoręczny podpis).
  7. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) poświadczona za zgodność z oryginałem.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
    z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182)
    i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz.1202) (data, własnoręczny podpis).

VII. Miejsce i termin składania dokumentów:

Kandydaci są zobowiązani do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. VI w sekretariacie CAM „Nowolipie” Warszawa ul. Nowolipie 25B w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić tytuł postępowania: „Nabór na stanowisko podinspektor ds. integracji międzypokoleniowej w CAM „Nowolipie” .lub  wymagane dokumenty (skany) prosimy przesyłać mailem na adres: nowolipie@camnowolipie.pl; malgorzata.kuchcinska@camnowolipie.pl do dnia 24.05.2021..do godziny 16,00

VIII. Pozostałe zobowiązania:

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej senioralnej

Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Podmiot udostępniający informację:CAM Nowolipie
Data utworzenia:2021-05-07
Data publikacji:2021-05-07
Osoba sporządzająca dokument:Małgorzata Kuchcińska
Osoba wprowadzająca dokument:Urszula Herbich
Liczba odwiedzin:221