Podinspektor ds. integracji międzypokoleniowej
Opublikowano: 2021-05-07
Termin aplikowania: 2021-05-24
Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor ds. integracji międzypokoleniowej w CAM „Nowolipie”
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko
Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.
Charakterystyka pracy:
- Działania promocyjne w zakresie działalności CAM ,,Nowolipie”.
- Tworzenie dokumentacji fotograficznej, przygotowywanie zdjęć do wykorzystania w celach promocyjnych Centrum.
- Przygotowanie dokumentacji filmowej oraz filmików tematycznych na kanał YouTube Centrum (nagranie, montaż) dot. działań Centrum.
- Współudział w umieszczaniu i promowaniu wydarzeń na stronie internetowej oraz Facebook, Instagram Centrum Aktywności Międzypokoleniowej „Nowolipie”.
- Tworzenie podstawowej grafiki, rozpowszechnianie, informowanie o podejmowanych aktywnościach programowych przez Centrum.
- Współpraca z pracownikami Centrum w zakresie wymiany informacji i podejmowania działań na rzecz ustalania kalendarza wydarzeń, ich organizacji i realizacji.
- Przygotowywanie wewnętrznych koncepcji działań związanych z wykonaniem zadań z zakresu integracji międzypokoleniowej oraz współpraca w realizacji działań o charakterze międzypokoleniowym.
- Współpraca z instytucjami, partnerami działającymi wspólnie z Centrum na rzecz realizacji wydarzeń.
- Możliwość rozwoju w kreatywnym zespole w obszarze integracji międzypokoleniowej, aktywizacji seniorów itd.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w budynku CAM. Bezpieczne warunki pracy. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwo polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Umiejętność biegłej obsługi komputera.
- Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w stanowisku– wykształcenie wyższe lub średnie.
- Doświadczenie zawodowe 1 lata w obszarze administracji.
- Wymagane kompetencje: identyfikacja z jednostką, komunikacja, samodzielność, sumienność.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys – curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
- List motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
- Dokumenty potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (data, własnoręczny podpis).
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (data, własnoręczny podpis).
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) poświadczona za zgodność z oryginałem.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182)
i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz.1202) (data, własnoręczny podpis).
VII. Miejsce i termin składania dokumentów:
Kandydaci są zobowiązani do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. VI w sekretariacie CAM „Nowolipie” Warszawa ul. Nowolipie 25B w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić tytuł postępowania: „Nabór na stanowisko podinspektor ds. integracji międzypokoleniowej w CAM „Nowolipie” .lub wymagane dokumenty (skany) prosimy przesyłać mailem na adres: nowolipie@camnowolipie.pl; malgorzata.kuchcinska@camnowolipie.pl do dnia 24.05.2021..do godziny 16,00
VIII. Pozostałe zobowiązania:
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej senioralnej
Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.