Lgotyp Biuletynu Informacji Publicznej

Wyszukiwarka

search

Wykonanie gadżetów

Opublikowano: 2023-12-15

Termin składania ofert: 2023-12-19

Rodzaj: Usługi

Orientacyjna wartość:

ZAPYTANIE OFERTOWE
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi trybu postępowania
w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych)

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gadżetów ze znakowaniem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz dostarczeniu ich do siedziby Zamawiającego.

2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gadżetów ze znakowaniem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz dostarczeniu ich do siedziby Zamawiającego:
a) T-shirt typ damski (rozmiary M,L,XL), kolor biały lub żywy zielony ze znakowaniem na froncie) – 200 sztuk
b) T-shirt typ męski (rozmiary M,L,XL), kolor biały lub żywy zielony ze znakowaniem na froncie) – 200 sztuk
c) Karteczki w bloczku KOSTKA z brandingiem – 200 sztuk
d) Notatnik A5 ze znakowaniem, kartki czyste lub linie, logo tłoczone lub nadruk z okładką z PU pochodzącą z recyklingu. 192 strony w linie z papieru z recyklingu (96 kartek). Dopasowana gumka zamykająca i tasiemka do zaznaczania stron, uchwyt na długopis. Kolor żywy zielony – 200 sztuk
e) Notatnik A4 lub letter, kartki czyste lub linie lub kratka z brandingiem (logo znak wodny) główka + kartonowe plecki – 200 sztuk
f) Teczka ofertowa / konferencyjna na dokumenty format A4, zadruk jednostronny full kolor – 200 sztuk
g) Samoprzylepne karteczki w notesie, format A7 – 100 sztuk
h) Worek reklamowy na sznurkach z brandingiem, kolor szary lub zielony – 100 sztuk
i) Długopis papierowy z brandingiem, eco, niebieski wkład – 200 sztuk
j) Ołówek z gumką, z brandingiem – 200 sztuk
k) Parasol składany ręcznie, kolor zielony z brandingiem 1 żebro – 100 sztuk
l) Lupa z lampką z brandingiem plastikowa. Kolor czarny – 100 sztuk
m) Filcowe etui na okulary z brandingiem, tampo druk. Kolor szary lub zielony – 100 sztuk
n) Krokomierz z brandingiem, jednokolorowy nadruk, kolor czarny lub biały – 100 sztuk
o) Pojemnik na leki 7 dni, przezroczysty lub nieprzezroczytsy, kolorowy, podziałka na min. 3 dawki dziennie z brandingiem – 100 sztuk.

2) Zamawiający przekaże Wykonawcy logo do znakowania.
3) Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia powinien być tak zapakowany, aby w trakcie transportu nie uległ zniszczeniu.
4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za uszkodzenie lub utratę w transporcie przedmiotu zamówienia do chwili jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę do koordynowania prac związanych z wykonaniem gadżetów .
6) Za dzień dostarczenia przedmiotu zamówienia uznaje się dzień doręczenia (złożenia) w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze w godzinach pracy Centrum 8.00 – 16.00. Najpóźniej do dnia końca umowy, 28.12.2023 r.
7) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianych towarów.

3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Wymagania minimalne (Tabela nr 1 w Załączniku nr 1)
a) Minimum 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu gadżetów.
b) Dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.

4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
a) Cena brutto oferty – 100%
Komisja przyzna każdej ofercie punkty w kryterium „cena brutto” wg wzoru:

Cena łączna za wykonanie usługi najniższej oferty
Liczba punktów = ————————————————————————-x 100%
cena łączna za wykonanie usługi badanej oferty
(maksymalnie 100 pkt.)
Komisja przyzna każdej ofercie punkty w kryterium, przy założeniu, że 1% = 1 p.
Oznacza to, że każda oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 28.12.2023 r.

6. TRYB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
a) Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
b) Ofertę wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy anna.krol@camnowolipie.pl do dnia 19.12.2023 r. do godz. 10.00 (pliki stanowiące załączniki nie mogą przekraczać łącznie 10 MB).

7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a) w przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum, na podstawie Umowy konsorcjum,
b) Oferent jest związany z ofertą nie dłużej niż 45 dni od dnia ogłoszenia informacji
o wyborze najkorzystniejszej oferty,
c) Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.
d) Oferent winien działać zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z dn. 4 maja 2016 r.). Oferent oświadczy, że zapoznał się z załączoną Klauzulą informacyjną
o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie zgody.

8. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Wypełniając obowiązek informacyjny określony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) informujemy:
1. Administratorem danych osób fizycznych – Oferentów/Wykonawców jest Centrum Aktywności Międzypokoleniowej „Nowolipie” z siedzibą przy ul. Nowolipie 25 B w Warszawie.
2. Administrator w trybie art. 37 RODO powołał inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pod adresem: iod@camnowolipie.pl
3. Dane osobowe Oferenta/ Wykonawcy przetwarzane będą w celu zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą na zasadach określonych w ustawie o finansach publicznych i innych przepisów prawa zobowiązujących administratora do przetwarzania danych ( art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO).
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
• podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, gdy wystąpią z takim żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną
• inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają powierzone przez Administratora dane tj. Prezydent m.st. Warszawy w związku z realizacją zobowiązania z tytułu obsługi jednostek miejskich m.st. Warszawy przez Biuro Księgowości i Kontrasygnaty Urzędu m.st. Warszawy w zakresie jednego numeru NIP 525-22-48-481, dostawcy usług takich jak hosting poczty elektronicznej i strony internetowej, podmioty świadczące usługi prawne/ doradcze, obsługę IT.
5. Dane osobowe Oferenta/ Wykonawcy wybranego do realizacji usługi będą przechowywane przez okres 10 lat zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dane pozostałych oferentów będą przechowywane przez okres 5 lat.
6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych Oferent/Wykonawca będący osobą fizyczną posiada:
• prawo do dostępu do danych osobowych i ich sprostowania,
• prawo do żądania ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
7. Oferent/Wykonawca w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Oferent/Wykonawca przez Administratora ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych jest warunkiem ważności oferty i ewentualnego zawarcia umowy.
9. Dane Oferenta/Wykonawcy nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane stosownie do art. 22 RODO.

Podmiot udostępniający informację:CAM Nowolipie
Data utworzenia:2023-12-15
Data publikacji:2023-12-15
Osoba sporządzająca dokument:Anna Król
Osoba wprowadzająca dokument:Lech Uliasz
Liczba odwiedzin:0