Lgotyp Biuletynu Informacji Publicznej

Wyszukiwarka

search

Materiały biurowe

Opublikowano: 2024-04-25

Termin składania ofert: 2024-05-07

Rodzaj: Dostawy

Orientacyjna wartość:

ZAPYTANIE OFERTOWE
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego
w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych)

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb CAM ,,Nowolipie’’
2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie materiałów biurowych do siedziby zamawiającego. Koszty związane z dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą. Zamawiający wymaga dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów biurowych. Wykaz materiałów biurowych :

l.p. Produkt Jednostka miary Ilość
1. Czyszczenie monitora: Mokre Ściereczki w tubie przeznaczone do czyszczenia ekranów komputerowych i innej elektroniki op 4
2. Czyszczenie monitora: zestaw płyn w pojemniku z atomizerem + ściereczka do czyszczenia monitorów komputerowych zestaw 2
3. Długopisy kolorowe żelowe Donau lub równoważne – zielony szt 20
4. Długopisy kolorowe żelowe Donau lub równoważne – czerwony szt 20
5. Długopisy kolorowe żelowe Donau lub równoważne – niebieski szt 20
6. Długopisy kolorowe żelowe Donau lub równoważne – czarny szt 20
7. Długopis niebieski marki BIC 40 sztuk opakowanie po 4 sztuki 10
8. Długopisy ścieralne niebieskie szt 5
9. Dziurkacz – jasnoszary szt 6
10. Etykiety samoprzylepne 12 etykiet na arkusz A4 (100 sztuk) opakowanie zawierające 100 sztuk 1
11. Etykiety samoprzylepne 4 etykiety na arkusz A4 (100 sztuk) opakowanie zawierające 100 sztuk 1
12. Naklejki białe/etykiety – 100 sztuki A4 opakowanie zawierające 100 sztuk 1
13. Flipchart – papier gładki po 25 stron w arkuszu format A1 blok po 25 arkuszy 14
14. Flipchart B1 wyposażony w kółka w podstawie – mobilny, wymiar 70 cm na 100 cm szt 1
15. Foliopis – marker końcówka 0,4 mm, permanentny, czarny szt 3
16. Folia do laminowania 100 mic A4 (2 x po 100 sztuk) opakowanie zawierające 100 sztuk 2
17. Gumki do ścierania Pentel szt 5
18. koszulki krystaliczne grubość 100 mic (pak. Po 100 sztuk) opakowanie zawierające 100 sztuk 5
19. koszulki krystaliczne grubość 200 mic (pak. Po 100 sztuk) opakowanie zawierające 100 sztuk 5
20. Koszulki z klapą boczną szt 10
21. Kredki 24 kolory, tłuste pastele, marka Pentel lub równoważna opakowanie 24 sztuki 2
22. Kredki Faber Castel, 24 kolory opakowanie 24 sztuki 10
23. koperty samoklejące rozmiar C-6 (2 x po 100 sztuk) opakowanie zawierające 100 sztuk 2
24. Koperty z paskiem klejącym C-5 100 sztuk opakowanie zawierające 100 sztuk 1
25. Klej super glue tubka 2 g szt 2
26. Linijka, jasnoszara lub przeźroczysta, dł. 30 cm. szt 3
27. Linijka, jasnoszara lub przeźroczysta, dł. 20 cm. szt 2
28. Masa mocując UHU patafix opakowanie 35
29. Markery Permanentne 13 zestawów po 4 sztuki/kolory, końcówka 1,5mm opakowanie po 4 sztuki 13
30. Marker permanentny czarny końcówka 1,5mm szt 5
31. Markery do tablicy suchościeralnej (4 pisaki, w 4 kolorach + gąbka) okrągła końcówka,1,5 mm opakowanie po 4 sztuki 10
32. Magnesy kolorowe do tablicy, średnica magnesu 20 mm, pakowane po 20 sztuk opakowanie 20 sztuk 5
33. Nożyczki, kolor Jasnoszary, Rozmiar 8,5″ szt 20
34. Taśma szeroka przeźroczysta 48mm szt 28
35. Taśma scotch wąska 19 mm szt 25
36. Taśma dwustronna 50 mm szt 5
37. Taśma dwustronna 50 mm szt 6
38. Taśma papierowa 19 mm szt 4
39. Taśma papierowa 50 mm szt 20
40. Taśma brązowa pakowa 48 mm szt 3
41. Taśma dwustronna 12mm szt 3
42. Szuflady, organizer na dokumenty na biurko, 4 przegordy w kolorze jasnoszarym 4 szuflady 1
43. Papier do druku A4, 80g/m3 (5 ryz x 15 paczek) ryza 15
44. Papier do druku A3, 80g/m3, 3 ryzy po 500 arkuszy ryza 3
45. Pisaki kredowe 6 kolorów opakowanie 6 sztuk 1
46. Podkładka biurowa A4 z klipsem czarna szt 10
47. Podkładka biurowa A4 z klipsem jasnoszara szt 4
48. Rozszywacz do zszywek szt 7
49. Segregator biurowy Esselte z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu pokrytego z zewnątrz folią PCV, z papierową wklejką, klips podtrzymujący dokumenty, wymienna etykieta na grzbiecie, okuty otwór na grzbiecie, dolna krawędź wzmocniona metalową szyną, rozmiar A 4 – szerokość grzbietu 25mm, kolor czarny szt 15
50. Segregator biurowy Esselte z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu pokrytego z zewnątrz folią PCV, z papierową wklejką, klips podtrzymujący dokumenty, wymienna etykieta na grzbiecie, okuty otwór na grzbiecie, dolna krawędź wzmocniona metalową szyną, rozmiar A 4 – szerokość grzbietu 60mm mix kolorów szt 20
51. Segregator biurowy Esselte z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu pokrytego z zewnątrz folią PCV, z papierową wklejką, klips podtrzymujący dokumenty, wymienna etykieta na grzbiecie, okuty otwór na grzbiecie, dolna krawędź wzmocniona metalową szyną, rozmiar A 4 – szerokość grzbietu 60mm, kolor jasnoszary szt 40
52. Segregator biurowy Esselte z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu pokrytego z zewnątrz folią PCV, z papierową wklejką, klips podtrzymujący dokumenty, wymienna etykieta na grzbiecie, okuty otwór na grzbiecie, dolna krawędź wzmocniona metalową szyną, rozmiar A 4 – szerokość grzbietu 25mm, kolor jasnoszary szt 20
53. Segregator stojący metalowy, organizer, DIN A4, siatka, pojemnik na czasopisma, do biura, wys. x gł.: 32 x 16 x 24,5 cm czarny szt 10
54. Teczki plastikowe czarne A4 Wykonana ze sztywnego transparentnego polipropylenu o grubości 400μm szt 5
55. Teczki papierowe białe A4 250 g/m2 szt 10
56. Teczka z gumką VAUPE 302 A4 wykonana z tektury o gramaturze 450 g/m2 jednostronnie barwiona, pokryta folią polipropylenową, mix kolorów szt 100
57. Teczki A4 30 sztuk różne kolory 320 g/m2 szt 50
58. Temperówki szt 4
59. Wąsy skoroszytowe opakowanie 25 sztuk opakowanie 25 sztuk 1
60. zakreślacze – donau – 4 kolory w komplecie opakowanie po 4 sztuki 15
61. Zeszyt w kratkę, 32 kartkowy szt 2
62. Zakładki samoprzylepne Grand GR-Z5-25, strzałki, indeksujące, folia, 45x12mm, mix kolorów szt 20
63. Zszywacz Jasnoszary Leitz szt 13
64. Zszywacz mały– zszywki numer 10 szt 1
65. Zszywki – 5 opakowań zszywek nr 10, 10 op po 1000 szt opakowanie 10 x 1000 1
66. Zeszty A4 w kratkę, sztywna oprawa, szyty szt 5

Dodatkowo umieszczono ww. materiały biurowe w zał. 2 do zapytania ofertowego

3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:

• Oferent dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym potrzebnym do realizacji zamówienia.

4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
1) Cena brutto oferty – 100%.
Komisja przyzna każdej ofercie punkty w kryterium „cena brutto” wg wzoru:

Cena łączna za wykonanie usługi najniższej oferty
Liczba punktów = ————————————————————————-x 100%
cena łączna za wykonanie usługi badanej oferty

5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:. do dnia 15.05.24r.

6. TRYB i TERMIN SKŁADANIA OFERT:
a) Oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz załącznik nr 2 szczegółowy wykaz
b) Ofertę wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy administracja@camnowolipie.pl do dnia 07.05.24r. do godz. 12.00 (pliki stanowiące załączniki nie mogą przekraczać łącznie 10 MB).
7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a) w przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum, na podstawie Umowy konsorcjum,
b) Oferent jest związany z ofertą nie dłużej niż 45 dni od dnia ogłoszenia informacji
o wyborze najkorzystniejszej oferty,
c) Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.
d) Oferent winien działać zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. 2018 poz. 1000, ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z dn. 4 maja 2016 r.). Oferent oświadczy, że zapoznał się z załączoną Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie zgody,
e) Oferent wyraża zgodę na udostępnienie treści umowy a w szczególności przedmiot umowy
i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 1330, ze zm.), która podlega udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy, oraz wyraża zgodę na udostepnienie danych osobowych w zakresie obejmującym imię i nazwisko, adres,
a w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej – również w zakresie firmy, ponadto wyraża zgodę na publikację treści złożonej oferty (w tym m.in. cena brutto złożonej oferty, nazwę firmy, adres),

8. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Wypełniając obowiązek informacyjny określony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) informujemy:
1. Administratorem danych osób fizycznych – Oferentów/Wykonawców jest Centrum Aktywności Międzypokoleniowej „Nowolipie” z siedzibą przy ul. Nowolipie 25 B w Warszawie.
2. Administrator w trybie art. 37 RODO powołał inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pod adresem: iod@camnowolipie.pl
3. Dane osobowe Oferenta/ Wykonawcy przetwarzane będą w celu zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą na zasadach określonych w ustawie o finansach publicznych i ( art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO). Ponadto Administrator z uwagi na przedmiot zamówienia przetwarza dane, o których mowa w art. 10 RODO – dot. wyroków skazujących i naruszeń prawa, w związku z realizacją obowiązków prawnych określonych w ustawie z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
• podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, gdy wystąpią z takim żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną
• inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają powierzone przez Administratora dane tj. Prezydent m.st. Warszawy w związku z realizacją zobowiązania z tytułu obsługi jednostek miejskich m.st. Warszawy przez Biuro Księgowości i Kontrasygnaty Urzędu m.st. Warszawy w zakresie jednego numeru NIP 525-22-48-481, dostawcy usług takich jak hosting poczty elektronicznej i strony internetowej, podmioty świadczące usługi prawne/ doradcze, obsługę IT.
5. Dane osobowe Oferenta/ Wykonawcy wybranego do realizacji usługi będą przechowywane przez okres 10 lat zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dane pozostałych oferentów będą przechowywane przez okres 5 lat.
6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych Oferent/Wykonawca posiada:
• prawo do dostępu do danych osobowych i ich sprostowania,
• prawo do żądania ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
7. Oferent/Wykonawca w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Oferent/Wykonawca przez Administratora ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych jest warunkiem ważności oferty i ewentualnego zawarcia umowy.
9. Dane Oferenta/Wykonawcy nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane stosownie do art. 22 RODO.

Podmiot udostępniający informację:CAM Nowolipie
Data utworzenia:2024-04-25
Data publikacji:2024-04-25
Osoba sporządzająca dokument:Daria Kochańska
Osoba wprowadzająca dokument:Lech Uliasz
Liczba odwiedzin:0