Lgotyp Biuletynu Informacji Publicznej

Wyszukiwarka

search

Strategia marki i identyfikacji wizualnej

Opublikowano: 2023-10-30

Termin składania ofert: 2023-11-06

Rodzaj: Usługi

Orientacyjna wartość:

ZAPYTANIE OFERTOWE
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi trybu postępowania
w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych)
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie dla Zamawiającego opracowania zawierającego wytyczne i rekomendacje dotyczące zasad budowania strategii marki i identyfikacji wizualnej Centrum Aktywności Międzypokoleniowej „Nowolipie” uwzględniających aktualną i możliwą strukturę organizacyjną jednostki. Zasady uwzględniać muszą zapewnienie spójności organizacyjnej oraz spójnego charakteru oferty i jej odbiorców, sieciowego charakteru miejsc. Rekomendacjami dotyczyć będzie również porządek nazewniczy.

2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
a) Opracowane Zasady obejmować powinny:
• Budynki istniejące – oznaczenie z zewnątrz i wewnątrz (Warszawa, ul. Nowolipie 25B, ul. Nowolipie 22, ul. Stalowa 29, al. Armii Ludowej 9);
• Budynki planowane na podstawie przedstawionych wizualizacji;
• materiały informacyjne CAM – drukowane, w tym tygodniówki oraz materiały publikowane w mediach społecznościowych (FB, Instagram) oraz strona internetowa www.cam.waw.pl ;
• wskazanie innych obszarów identyfikacji istotnych dla zapewnienia spójności, sieciowego charakteru i wypracowanie dla nich Zasad.
b) Poszczególne elementy zamówienia powinny być spójne z:
• Katalogiem Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr Zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy 1872/2022 z dnia 20 grudnia 2022 roku https://um.warszawa.pl/waw/markawarszawa/system-identyfikacji-wizualnej-m-st-warszawy
• Wytycznymi zapewniania dostępności informacyjno-komunikacyjnej dla Urzędu m.st. Warszawy https://wsparcie.um.warszawa.pl/dostepnosc-informacyjno-komunikacyjna
• Standardami Dostępności dla m.st. Warszawy https://wsparcie.um.warszawa.pl/dostepnosc-architektoniczna
• Standardem dostępności cyfrowej Urzędu m.st. Warszawy https://wsparcie.um.warszawa.pl/dostepnosc-cyfrowa
• Ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 848 )
• Zarządzeniem nr 1306/2020 Prezydenta m.st. Warszawy z 5 listopada 2020 r.
w sprawie wprowadzenia w Urzędzie m.st. Warszawy prostego języka oraz języka łatwego do czytania i zrozumienia https://bip.warszawa.pl/Menu_przedmiotowe/zarzadzenia_uchwaly/Zarzadzenia/Prezydent_m__st__Warszawy/2020/listopad/1306_2020.htm
c) Realizacja zamówienia powinna uwzględniać spotkanie z Zamawiającym – warsztat wydobywczy pozwalający ustalić wykonawcy specyfikę jednostki.
d) Realizacja zamówienia powinno uwzględniać inwentaryzację nośników związanych z marką i identyfikacją wizualną CAM. Zamawiający dostarczy posiadane elementy identyfikacji wizualnej.
e) Wykonawca przedstawi propozycje rekomendacji oraz innych elementów zapytania ofertowego, a następnie Zamawiający zatwierdzi projekt przed oddaniem produktu ostatecznego.
f) Wykonawca dostarczy produkt ostateczny w formie elektronicznej (pendrive) oraz drukowanej.
g) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania majątkowych praw autorskich do wszystkich elementów zamówienia.
h)
i) Oferent musi posiadać odpowiedni profesjonalny sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia.
j) Oferent zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich elementów zamówienia do 11 grudnia 2023 r.

3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia,
b) prowadzą działalność w zakresie tworzenia marki w ciągu ostatnich 3 lat lub realizacją minimum 3 strategii marki dla firm/instytucji publicznych/ organizacji pozarządowych w okresie nie dłuższym niż ostatnie 3 lata.
c) Oferta powinna zawierać portfolio, składające się z realizacją minimum 3 strategii marki dla firm/instytucji publicznych/ organizacji pozarządowych .
d) Zamawiający stwierdzi, że Oferent spełnił ww. warunki poprzez złożenie oświadczenia przez Oferenta (załącznik nr 1).

4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
1) Cena brutto oferty – 50%.
Komisja przyzna każdej ofercie punkty w kryterium „cena brutto” wg wzoru:
Cena łączna za wykonanie usługi najniższej oferty
Liczba punktów = ————————————————————————-x 50%
cena łączna za wykonanie usługi badanej oferty
2) Umiejętności Oferenta w zakresie tworzenia strategii marki identyfikacji wizualnej na podstawie portfolio, składające się z realizacją minimum 3 strategii marki dla firm/instytucji publicznych/ organizacji pozarządowych .
Komisja przyzna każdej ofercie punkty w kryterium „umiejętności Oferenta” wg wzoru:

punkty przyznane Oferentowi
Liczba punktów = ——————————————————- x 50%
najwyższa wartość spośród złożonych ofert za kryterium umiejętności Oferenta
Przy ocenie portfolio Wykonawcy będą brane pod uwagę następujące elementy:
• czytelność przekazu – do 35 pkt.
• estetyka –– do 15 pkt.

5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy do dnia 11 grudnia 2023r.

6. TRYB i TERMIN SKŁADANIA OFERT:
a) oferta powinna zawierać Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b) ofertę wysłać pocztą elektroniczną na adres mailowy nowolipie@camnowolipie.pl do dnia 6.11.2023 r. do godz. 16.00

7. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
a) w przypadku konsorcjum osób fizycznych oferta powinna być podpisana przez osobę wskazaną do reprezentowania konsorcjum, na podstawie Umowy konsorcjum,
b) Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej niż 45 dni od dnia ogłoszenia informacji
o wyborze najkorzystniejszej oferty,
c) Określenie ewentualnych warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarte w projekcie umowy.
d) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych U. 2018 poz. 1000, ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.). Wykonawca oświadczy, że zapoznał się z załączoną Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie zgody,
e) Wykonawca oświadcza, że znany jest mu fakt, iż treść umowy, a w szczególności dane go identyfikujące (gdy jest osobą fizyczną ograniczone do imienia i nazwiska ewentualnie imienia, nazwiska i firmy – jeżeli zawiera umowę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej), przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia podlegają udostępnieniu w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 poz. 2176).

8. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Wypełniając obowiązek informacyjny określony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) informujemy:
1. Administratorem danych osób fizycznych – Oferentów jest Centrum Aktywności Międzypokoleniowej „Nowolipie” z siedzibą przy ul. Nowolipie 25 B w Warszawie.
2. Administrator w trybie art. 37 RODO powołał inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pod adresem: iod@camnowolipie.pl
3. Dane osobowe Oferent przetwarzane będą w celu zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą na zasadach określonych w ustawie
o finansach publicznych i ( art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO). Ponadto Administrator z uwagi
na przedmiot zamówienia przetwarza dane, o których mowa w art. 10 RODO – dot. wyroków skazujących i naruszeń prawa, w związku z realizacją obowiązków prawnych określonych w ustawie z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
a) podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, gdy wystąpią z takim żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych
z Administratorem przetwarzają powierzone przez Administratora dane tj. Prezydent m.st. Warszawy w związku z realizacją zobowiązania z tytułu obsługi jednostek miejskich m.st. Warszawy przez Biuro Księgowości i Kontrasygnaty Urzędu m.st. Warszawy w zakresie jednego numeru NIP 525-22-48-481, dostawcy usług takich
jak hosting poczty elektronicznej i strony internetowej, podmioty świadczące usługi prawne/ doradcze, obsługę IT.
5. Dane osobowe Oferenta wybranego do realizacji usługi będą przechowywane przez okres
10 lat zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dane pozostałych Oferentów będą przechowywane przez okres 5 lat.
6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych Oferent posiada:
a) prawo do dostępu do danych osobowych i ich sprostowania,
b) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
7. Oferent w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Oferent/Oferent/ka przez Administratora ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego
– Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych jest warunkiem ważności oferty i ewentualnego zawarcia umowy.
9. Dane Oferent nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane stosownie do art. 22 RODO.

 

Podmiot udostępniający informację:CAM Nowolipie
Data utworzenia:2023-10-30
Data publikacji:2023-10-30
Osoba sporządzająca dokument:Lech Uliasz
Osoba wprowadzająca dokument:Lech Uliasz
Liczba odwiedzin:0